Comisia Europeană a lansat cererile de propuneri de programe pentru promovarea produselor agricole europene în întreaga lume și în cadrul UE. În 2019, Comisia Europeană a crescut ajutorul acordat fermierilor pentru promovarea produselor, de la 179 de milioane de euro, cât a fost în 2018, la 191,6 milioane de euro, din care 181,6 milioane de euro pentru cofinanțarea programelor și alte 10 milioane de euro în caz de perturbare a pieței.
Programele pot acoperi o gamă largă, de la campaniile generale privind alimentația sănătoasă până la segmentele de piață specifice. 89 milioane de euro vor fi alocate campaniilor din țările cu o creștere înaltă, cum ar fi Canada, China, Columbia, Japonia, Coreea, Mexic și Statele Unite. O parte din bani va fi alocată pentru promovarea produselor specifice, de exemplu, măsline.
În cadrul UE, accentul se pune pe campaniile care promovează diferitele sisteme și etichete de calitate ale UE, inclusiv denumirile de origine protejate, indicațiile geografice protejate și specialitățile tradiționale garantate, precum și produsele ecologice. În plus, o parte din finanțare vizează anumite sectoare specifice: orezul, carnea de vită și mânzat, fructele și legumele proaspete.